søndag 8. februar 2009

makeup sex: mission failed


Makeup sex går ikke alltid helt etter planen. Enten noen begynner å synge opera på tv og du knekker sammen i latter eller om du bare rett og slett er for trøtt, så du beklager deg og sovner.

Heller ikke like lett når man da etter å ha sovna finner ut at man ligger ved siden av en voldtektsmann som har en underbevissthet som ikke tar et nei for et nei og voldtar deg mens du sover, i søvne.

Skjønner ikke særlig mye når du våkner da nei...

Er bare noe jeg har hørt altså.. trenger ikke tru på alt du leser :)

Så vil jeg skrive litt om den "herlige" gårsdagen. Den begynte greit da. Dro og vorsa med noen folk. Ble ganske overrasket over hvem som var der, men var ille koselig å se de igjen! Skulle da altså videre til svenskeberget til noen hockeyfolk og vi hadde ingen planer om å gå så vi ringte maxitaxi. Brukte vel omtrent 20 min for å komme seg opp bakken. Så jeg vil gi en offentlig takk til de 2 karene som kom ut av bilen og hjalp til med å dytte maxitaxien. Det er jeg veldig takknemlig for :) Og fra der og utover så ble det bare rett og slett masse unødvendig drama. Er så typisk! Hadde ikke tatt meg noen øl på lenge, så må det jo selvfølgelig bli fucked up.. Jeg hater når det blir sånn at du ikke helt vet hva du skal tro eller hvem du skal stole på. + at alt blir jo egentlig ganske overdrevent i fylla. Ordna seg jo til slutt, men nei, jeg kan ærlig innrømme at jeg er langt i fra 100% sikker på hvor jeg har folk nå..

og bikja til Stian, var ute etter å drepe meg da :) psyco liten drapsmaskin!


Håper din lørdag var koseligere enn min ;)

2 kommentarer: