mandag 26. januar 2009

VAMPIRE

strong, fast, pale, cold skin, food: human blood

Twilight igjen i dag med guttenmin, var kos <3 Luving it
selv om E og M baila! Skuffenes. Ikke strøm, meg i røven!

Sinnsykt sliten atm. Dagen har gått i et kjør!
Først på skolen å "lære" de i markedsføringsklassen
hva vi lærte på lederseminaret. Gikk faktisk bra,
men applausen trur jeg mer var av den grunn at vi endelig var ferdige!
Så var det å få tilbake en inn i helvettes dårlig norsktentamen,
for så å GÅ ned til Greåker og ta bussen til Fredrikstad der vi skulle filme.
Etter å ha gått fredrikstad rundt for å komme til ferga over til gamlebyen,
oppdager vi at det ikke er batteri på kameraet og må dra tilbake en annen dag.
Hvor fuckings great er ikke det a?

Det er hardt å være nordmann i et fuckings vikingland.

Jupp. Asså kom jeg meg til Greåker igjen der mami skulle hente meg
og kjøre meg hjem, men jeg endte på østfoldhallen brått.
Så ble jeg nesten blakk, fikk egentlig ikke noe fint engang.
Jeg hadde liksom rett i at jeg ikke kledde slike gensere. So be it!
Så var det å dra hjem, skifte, hente Alex og Fredrikstad igjen a gett.

Av en eller annen grunn så virka det som om filmen gikk utrolig raskt ;s
Akkurat som om den gikk på speed eln. Men diggern fortsatt!

Også har jeg fått meg is, så jeg er egentlig ganske fornøyd :)

2 kommentarer:

  1. Hele dagen din ser ut til å ha speeda ganske mye i mitt tempo når jeg leser...

    ;)

    SvarSlett
  2. BAILA MY ASS.
    vi hadde ikke cash. dessuten hadde ikke jeg strøm på telefonen. du er dum :-(

    SvarSlett