søndag 25. januar 2009

Twilight - evighetens kyss<3

"you're like my personal brand of heroin"

I går fikk jeg endelig sett filmen. Var jo ikke i sarpsborg lengre, så jeg dro til fredrikstad sammen med typen, lillebroren hans og en kammerat. Hadde faktisk forventa mer slossing, men damn it killed it anyways! Har så lyst til å se den igjen, så nå har jeg fått typen til mami til å laste den ned så jeg får den på film, så tenkte jeg at jeg skulle sitte og se på den hver dag fram til den andre filmen kommer, The Moon. Can't fucking wait! Hvert fall når jeg skjønner sånn ca hva som kommer til å skje i den.

Men så har det seg sånn at jeg ikke klarer å vente. Blir så gira av filmen, så i morgen skal jeg og alex på twilight igjen. Er vi heldige, så får vi med oss Emilie og Magnus og :D hadde vært kos. Sier de nei, må vi bruke mer drastiske metoder!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar