søndag 18. januar 2009

A pyromaniac burning barbie dolls




Jeg digger tatoveringer og piercinger. Til en viss grad da, of course. Jeg savner piercingene mine. Føler meg rett og slett naken til tider. Hadde en i navelen som jeg tok i 6/7 klasse og i tunga som jeg tok i 8ende. Vurderer sterkt å ta noen nye, men er litt usikker på hvor enda. Jeg vil ikke ha noe i ansiktet. Eneste jeg syns er fint der er i leppa, men trur ikke jeg ville kledd det.

Noen forslag til hvor jeg kan min neste percing? Hvor syns du det er "hett" med piercing?

Så var det tatovering da. En fet tatovering er så sinnsykt hett på gutter! Men er det egentlig like fint på jenter? og hvor tilfelle? Har sett mye på miami ink og fått mye inspirasjon der, men er fortsatt ikke helt sikker på verken hvor eller hva jeg skal ta enda og vil helst vente til jeg er bombesikker på at det er noe jeg vil ha på kroppen min i lange tider. På den ene episoden jeg så, så var det en jente som tatoverte en rød "kyssemunn" med et lite dødningshode litt over på høyre side. Ho tok den på rumpa, men jeg trur den ville blitt fet ganske langt nede ved hoftebeinet med noe tribal greier eller no litt oppover på siden av magen. Litt vanskelig å forklare men.. Eller så har jeg litt lyst til å ha no skrift eln på italiensk et eller annet sted. Det skal være svart-hvitt for jeg syns ikke det er så veldig pent med farger, utenom hvis jeg skulle tatt "kyssemunnen", da burde den nesten være rød. Er så vanskelig å bestemme seg, men mami har sagt ho spanderer når den tid kommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar