lørdag 17. januar 2009

for en kjedelig dag...


17. Januar 09, dagen kjedsomheten tok overhånd og fikk meg til å lage en blogg. Jeg ble rett og slett desperat etter å finne et tidsfordriv. Etter mange timer med å prøve å finne på noe å gjøre, kom jeg fram til den mindre geniale ideen; å lage blogg. Grunnen til at jeg kaller den mindre genial er for at livet mitt er alt annet enn spennende og det kan da umulige være noe som helst som jeg kan skrive som vil vekke interesse. men jaa... Her sitter jeg da altså og skriver mitt første innlegg.

Det er lørdag og her sitter jeg inne alene og fråtser i jordbær og godteri. For en kjedelig dag! Langt i fra slik jeg egentlig så for meg helgen. På tv har det akkurat begynt en film som heter "Man On Fire" som ser ut til å bli høydepunktet mitt i dag uansett om filmen er så bra som vg mener, som nemlig gir den terningkast 5, eller ikke. Ikke akkurat en kveld fylt av minnesrike hendelser, men det får vel gå.

I går kom jeg hjem fra siste del av et lederseminar som kalles "Jenter og Ledelse". Det var et todelt seminar som først ble holdt i sverige en gang i oktober, og denne gangen på quality hotel fra torsdag - fredag. Utrolig lærerikt og gøy, selv om det kan virke trøttsomt og høre på masse foredrag i fra tidlig om morgen til kveld. Jeg har i hvertfall lært utrolig mye og anbefaler det på det sterkeste for de som får muligheten! På kvelden fikk vi noen oppgaver utdelt som vi skulle løse i gruppevis og filme eller ta bilde av for bevis. Det var blant annet å ta mageplask, skrive et dikt og fremføre for en fremmed, løpe fire ganger rundt en ansatt, morsomte antrekk, dristigste frisyre o.l. og det vil sikkert komme noen bilder etterhvert når jeg har fått de tilsendt ;) I lunsjen på seminaret ble jeg og 3 til intervjuet av sa, så jeg er litt smånervøs over åsn bildene kommer til å se ut og hva de egentlig gjør ut av intervjuet. Journalistens bildeide var og ligge på bordet og halvveis slåss med hverandre, så da skjønner du kanskje hvorfor jeg er litt spent på åsn det kommer til å se ut.

Når seminaret var ferdig og diplomene var utdelt, dro jeg en rask tur hjem og dusjet og pakket ned noen saker. Deretter kjørte en kammerat meg til typen. Han var syk og jeg var jo ganske sliten å trøtt, så vi rakk så vidt å si hei før vi begge sloknet og siden våknet klokken 8.

og så satt jeg her da :) .. For dere som faktisk har lest og kommet helt hit vil jeg si er beundringverdig. Stolte av dere, keep up the good work and stay tuned! xoxo

2 kommentarer:

  1. lagd deg blogg du aaaa :-D
    søøøt. skal linke deg, jeg.
    love u

    SvarSlett
  2. jupp, ble rett og slett for drøyt kjedelig i går x) gjørre a!
    luff you

    SvarSlett