søndag 15. februar 2009

valentine

Valentine var kos! :)
Leide et par filmer og så på sammen med Alex.

disaster movie
righteous kill
american poop
felon
proom night


Rakk ikke se alle, så tenkte jeg skulle se den siste alene i kveld. Av de filmene vi rakk og se var alle bra utenom american poop. Den var skuffenes! Gir den en 2. Disaster movie var bare helt syk. Haha, klarer du å la være å le når du ser den er du umenneskelig, så den får terningkast 4. Righteous to kill, sinnsykt bra film. Gir den terningkast 5. Du må tenke mye da, så om du går glipp av starten vil du nok ikke skjønne stort, selv ikke på slutten. Felon, helt grei film. Ganske dårlig filming egentlig, og kunne gjort mye mer ut av den ellers helt ok. Gir den en 3.


Fikk jo en veldig flott "tatovering" på armen av Alex da..*kremt*



Other than that..

Ukens mest hørte sanger:

4tune - Miss You @ youtube. (2. som kommer opp)

Red - Never Be The Same

Har også shoppa ganske mye de siste dagene. Merker at det begynner å gå tomt for penger nå. Her er noe av det jeg har kjøpt:



6 kommentarer:

  1. Dritfine altså. Hvor har du kjøpt de to blå toppene? Jeg digger den fargen :)

    SvarSlett
  2. Halla :) det er flekk på soffaen!! :P hilsen ipod gutten :D

    SvarSlett
  3. Thanks :) Den første er egentlig mer lilla. Den kjøpte jeg på bik bok, men den andre husker jeg ikke helt. hehe.

    Haha, serr? etter jeg bomma på kjeften når jeg skulle drikke? xD

    SvarSlett
  4. Da skal jeg på bik bok å se, takk takk :)

    SvarSlett
  5. Du er grrwoff, dritpen :)

    SvarSlett
  6. JÆVLI LUGNT LIKSOMT!

    SvarSlett