mandag 23. februar 2009

SKREKK OG GRU!


UGGS

De fins i alle mulige størrelser, former og farger. Til min store skrekk er dette en av de forferdelige "motene" som av en eller annen merkelig grunn holder seg år etter år!

Personlig syns jeg de ikke ser ut i måneskinn. Har aldri eid et par og det vil jeg aldri gjøre heller. Sikkert behagelig å gå i (må jo være en grunn til at folk bruker de), men nei uff..

Nå advarer eksperter om å faren ved å bruke disse lammeskinnbootsa dag etter dag. Og jeg håper virkelig dette får slutt på de grusomme uggsa.

Ikke bare kan de forutsake soppinfeksjon, men pga varmen er det mye lettere å vrikke foten i dem!

Uggs er rett og slett farlig! Gjør føttene dine en tjeneste og brenn dem, hiv dem til *piiip* vekk!!!

Hva er ditt forhold til uggs?

1 kommentar:

  1. Enig jeg Linn. Når jeg var i England så gikk ALLE med dem. Det var drit stygt. Greit nok med de som er litt lave men de som er høye...usj!

    SvarSlett