tirsdag 24. februar 2009

Goodbye lazy days - hello morning face



Nå begynner man virkelig å kjenne at vinterferien er over. Det er tirsdag og den hektiske hverdagen og rutinene er tilbake på plass. Første dagen var et mareritt! På søndag slokna jeg av kjedsomhet 5min før vekkerklokka ringte. Har en følelse av at det er fler enn meg som fikk minimalt med søvn før første skoledag?
Jeg hadde historieprøve i dag. Jeg har historieprøve i morgen. Låta til reklamefilmen må synges inn i morgen og på torsdag skal reklamefilmen sendes inn og må være ferdig redigert + forretningsplan og diverse.
Historieprøva i dag gikk helt ok. Historieprøva i morgen går til helvette. Låta til reklamefilmen blir drit fet og forretningsplanen er vel noe jeg får slenge sammen i siste liten.
Beina mine tok seg ferie i dag. De ville rett og slett ikke funke. For hvert skritt jeg har gått, har det føles som om en feit ku har sotti seg oppå og dytta de tilbake på plass.
Helg om 3 dager. Can't wait! 6 uker til påskeferie. Can't wait! Sommerferie om 4 måneder. Can't wait!
Jeg trur jeg tenker for mye for tiden. Hjernen min går på overtid og klarer ikke en gang slappe av når jeg sover. Konsekvensene av dette blir skremmende detaljerte drømmer om ting jeg ligger å tenker på før jeg sovner. Kommer det til å ordne seg eller er dette siste kapittelet i boka? Det er ting som går igjen og igjen i drømmene mine for tiden. Det sykeste var den ene drømmen jeg hadde, som var så detaljert at jeg faktisk kunne lese sms jeg fikk og husket den ordrett når jeg våknet. Dømmen var drit koselig, men endte dessverre i tragedie. Værste var at jeg faktisk lå og skalv når jeg våknet i lange tider etterpå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar