tirsdag 20. januar 2009

SCORE!

Gått og hvert dritnervøs for å få tilbake rettslæretentamen i lange tider nå. Mye på grunn av at alle jeg har snakket med har enten fått enten 2 eller 3. Så du aner ikke hvor glad jeg ble når jeg fikk den tilbake og så karakteren. Ganske så ironisk å bli såppas glad for en ussel 4'r, men damn! Kan ikke si nynorsken gikk like bra... Kanskje mye fordi jeg døtta inn et passende latinsk ord i ny og ned men det var vel mest i protest mot de sinnsykt teite oppgavene vi fikk utdelt. Markedsføringstentamen fikk jeg utrolig nok en 5'r, selvom jeg skrev i underkant av en side. Så kan jo si jeg ble ganske overrasket. En tentamen jeg ikke ble så glad for igjen var engelsktentamen. Alltid fått enten 5 / 6, men halo. Det her var bare drøyt dårlig. Så nei, dere får ikke vite hva jeg fikk ;) Så da var det bare norsk og mattetentamen igjen... ouch! Stryker jeg ikke på mattetentamen skal det feires! Noe jeg egentlig tviler sterkt på ...





Utenom det så må jeg nesten si at Emilie begynner å bli ganske lik den bjørka jeg var gift med! ånei nå mener jeg ikke utseendet, hvis du tenker på bildet. Her går det i et kjør, men vi er jo alle glad i ho for det, er vi ikke?


Pay back is a bitch, så får vel bare vente å se emilies søte hevn etter dette blir publisert :- ) Selv syns jeg dette bildet får frem hennes dyriske og ville sider, men men... luvit

2 kommentarer:

  1. he he he he he ... du er morsom du, gett! å, jeg har da sett bilder hvor jeg utrykker mine dyriske sider langt mer enn på dette.
    og ja, du har rett, payback is a bitch ;-)
    hehe.. hehe. he..

    SvarSlett
  2. Ja, helt enig med deg der Emilybebb.meeen jeg likær å ha de bildene for meg selv (a) hihi. <3

    SvarSlett