onsdag 21. januar 2009

Not my day, today...


I dag har det føltes som om verden har vært totalt i mot meg. Kanskje de "høyere makter" (om det fins) kjeda seg og fant ut at de skulle ha det litt moro på min bekostning. Who knows ;) Har i hvert fall så absolutt ikke vært min dag i dag. Det kan jeg trygt si.

Det hele starta med at jeg forsov meg til den ene timen jeg hadde på skolen i dag, kl. 12. Derretter har jeg vært bildet ved siden av ordet klumsete i ordboka og gått på vegger og snubla rundt.

Etter en del klumsing tenkte jeg at jeg skulle være flink og jobbe litt med framføringa jeg har i morgen. Oppgaven gikk ut på å lage et soundtrack til filmen, THE KITE RUNNER. Så jeg har sotti i hele dag og prøvd å mekke film og soundtrack men det har blitt bugga hver gang så prøvde sikkert minst 5 ganger før det endelig gikk. Ganske fornøyd med resultatet egentlig :)

Ikke nok med det, men den dagen her har for det meste bestått av drama og intriger fra alle kanter og nå er jeg bokstavlig talt dritt lei! Skaff dere et liv og slutt og rot i andres.. og nå snakker jeg ikke bare om jenter. Gutter kan faktisk være ganske så onskapsfulle til tider de og. Visse ting er bare not cool, guys ;)

Har også lyst til å skrive litt om en tjej jeg setter stor pris på (selvom ho er litt fet), men sparer det til neste innlegg i og med at dette ikke direkte var no særlig positivt!

XOXO

4 kommentarer:

  1. søta!

    du burde åpne så folk kan kommentere uten å ha lattis google profil ;p

    andresolvang.com

    SvarSlett
  2. heahe, nub på det greine her jeg!
    skal prøve :- )

    SvarSlett
  3. legger merke til at du har skrevet om en viss "fet" person.. jeg antar at du ikke sikter til meg? følte meg truffet.

    SvarSlett
  4. OM a :D ingen vei ut nå. already done! HIHIHIHI

    SvarSlett