onsdag 21. januar 2009


Akkurat nå sitter jeg og venter på at The Mentalist skal begynne.
It's just freaking awsome! Hadde vært så fett og jobba med noe sånt.
Jeg har alltid hatt ganske ulike tanker om hva jeg egentlig har lyst til å bli,
men må være noe med litt spenning og utfordringer i hvertfall.

Hva har du lyst til å bli?

I morgen skal jeg, Julie og Emilie i klassen til fredrikstad og filme.
Vi skal lage en reiseskildring av byen og har valgt og blant annet
få med oss gamlebyen, fredrikstadcupen og den teite sofan midt i sentrum.
Skal jo prøve å gjøre den litt humoristisk så om den blir nogenlunde ok,
legger jeg den kanskje ut etterhvert : p men det var det da.

Jeg er jo altså midt oppi en forsikringssak nå
og jeg har ikke hørt fra advokaten min på kanskje et halvt år snart.
Noen som vet om det er lov å representere seg selv i slike saker?
Alt må jo være bedre enn advokat som rett og slett ikke bryr seg
og gidder å gjøre noe som helst! Er tross alt snakk om penger her.
heahaehe.

XOXO, have a nice evening :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar